Thursday 1 November 2012

It's November!!!!

Hai Nova. Bertemu kita lagi seperti tahun-tahun yang sudah. kau masih tetap cantik, masih tetap kacak. Dan yang aku perasan kau dah semakin HERO. Woww, kagum aku. Thanks, kau masih nak ketemu sama aku. Thanks, kau masih bagi aku memijak dan melangkah setiap nadi kau. Thanks, kau masih lagi berdamping dengan aku tanpa ada sikit cacat cela pun.

Hey Nova. Dari Janny sampailah Octavious, semuanya membuli aku. Nasib aku masih lagi cekal, kuat dan bertambah 'hero' sebab aku nak berjumpa dengan kau. Sebab kita sudah diperjodohkan, now your turn pulak. Its depends on you, samada nak terus membuli aku or kau nak bagi something special 'tuk aku. Bring it on, i'm ready in here.

One more thing Nova, thanks at your first nadi, kau dah bagi aku special news. My writing has been accepted. Teruja, terkagum, termalu, tersipu2 dan macam2 ter lagi lah. I'm hoping that more lucky and surprise moment will coming up. 

My Luv Month...
SD : setiap tahun aku sentiasa menantikan kedatangannya. semoga tahun ini november memberi aku miracle yang tak terhingga.

No comments: