Wednesday 7 November 2012

What a Clumsy Girl.....

Find the difference between Ahmad and Mahmud...
seven.eleven
nine:twenty a.m


Birthday alert kat FB menunjukkan ada 5orang yang aku kene wish dis morning. Tolak satu coz aku dah wish awal2 tyme bangun dari tido (bukan special person but I know him lot) so ade lagi 4orang yang aku kene wish via pc. Sampai jerk opis, with normal routine maka marilah kita berbekpes dulu. Makan pun macam kelam kabut semacam (coz ade ade article yang perlu disiapkan), siap sampai nak tercekik makan without sempat buat air milo. 5minutes later, aku dah tercongok depan pc. Bukak FB, terus gie kat bahagian kanan, reminder birthday via FB. 2orang ex-skolmate kat Munshi and Teknik, and another 2 of them kenalan di FB. Dalam keadaan nak shortform bagai nye ucapan, aku pown men enter jerklah setiap kali dah wish. Then setel lah for this morning. Aku pown proceed dengan article aku pulak sebelum mood bekerja tu datang.

Selang dalam sejam kemudian rasanya, ade notification masuk. Aku tak hiraukan lagi. Coz idea tengah mencurah2, lagipon malas nk hadap FB pepagi nie. Then afterdat, aku pon nak menjengok khabar kat FB. Hamekkkk kauuuu....Tak tau samada aku perlu malu or x??? Yang FB ni pon satu hal. Bila masa lak aku sesuka hati nak tagged2 orang niey... Grrrrrr....Bangang tol!! Aku juz tulis nama Marissa (my skoolmate at Munshi) not Marissa Mahmud yang aku tak kenal langsung pown!!

Next tyme, aku taknak kelam kabut pagi2 lagi. Tertinggal henpon boleh di maapkan lagi, tapi kalau tersalah wish, mane mau letak muke??? Seb bek kitorang memang tak kenal antara satu sama lain.... teeeheheehehehehehe.....

SD : aku = clumsy??? Dulu2 iyerlah...jgnlah datang balik pangai lama.....


No comments: