Wednesday 14 November 2012

Remain in Here

Saya tak call bukan sebab saya tengah happy sangat2
Saya tak mesej bukan sebab saya ada kawan bergembira
Saya nak sangat awak percaya,
Yang saya tak buat semua itu2 sebab saya mahu awak happy
Yang saya tahu awak sedang bergembira
Menikmati hari2 terbaik dalam hidup awak
Dan tak perlu saya mesej atau call untuk---
Jadi iklan selingan dalam gembira awak
Boleh tak awak percaya benda ni?
Betul, saya sentiasa ingat awak
Setiap masa, tapi ia tak pernah membunuh saya
Sebab saya percaya cakap awak
Awak suruh saya datang bila awak terjatuh nanti
Saya pegang kata2 awak itu
Sebab awak kata kita tak boleh meramal masa depan
Tapi saya cakap, saya yang tentukan masa depan saya
Awak diam---mungkin takut dengan pegangan saya
Takpe, saya kuat memegang pegangan saya
Dan sumpah,
Demi mendengar awak sudi terima saya
Disaat awak jatuh
Saya tak pernah sekalipun 
Mendoakan kejadian itu akan cepat berlaku.

No comments: