Thursday 29 November 2012

Wondering..

November dah hampir melabuhkan tirai. 2012 akan jadi antara most November yang wajib diingati. Eventho tahun 2012 aku menyambut hari kebesaran di opis (2years back, besday aku jatuh pada cuti umum..2tahun berturut2), tapi kelainan, perbezaan dis year sangat-lah ketara. Dari pagi sampai lunch dapat kebebasan tak payah buat keje (my new MD memang-lah tersangat familyman), ucapan besday dari opismate yang lebih terarah kepada sindirin2 tajam (agak kurang adab diorang ni), merapu merepek dengan incoming call (one of them kerap call rupenya ade agenda tersembunyi), temujanji dengan family Cullen (save Twilight:BreakingDawn Part II as my besday treat) dan kunjungan mengejut walaupun sekejap di tengah malam (seb bek tiada acara tepung tawar). Happy, teruja, rindu, bersemangat dan rasa muda sepanjang zaman. 

Thanks pada mereka-mereka yang pernah hadir, selalu hadir, sentiasa hadir dalam hidup aku. Tanpa diorang, siapa-lah aku ini. Aicehh, macam nak bagi ucapan atas podium jerk gayanya. Waktu yang paling seronok semalam, dah tentu2-lah time aku dengan famili Cullen. Dengan muka yang serius nak menghadap last Twilight movie, sedang elok pulak nyamuk dok bertuit-tuit sebelah telinga aku. Memang cabaran wawasan 2020 sungguh. Mengulit ke sana sini. Bergerak-gerak tanpa reti duduk diam. Nasib baik budak besar. Kalau umur 5tahun tu, memang aku dah ikat ketat2 atas seat tu. Ahahahhahaha. Awak cute, thanks teman saya. Takpe-lah, aku pun bakal mengulang tengok lagi. Takde rasa marah pun. 

Masih lagi tiada masa yang banyak untuk menghupdate cerita-cerita yang lebih jitu. Sebab pengurusan masa masih lagi failed. This weekend pun sibuk. Masih lagi perlu berulang-alik ke Shah Alam. Rasanya tahun depan pindah Shah Alam lagi senang keje kot. And tak lupa dis Friday, Pekan Frinjan. Masa tuk melenjan. Istighfar banyak2 Shina oiii..Jangan buat benda2 lagha ni. kihkihkih.

dapat menutup mulut budak2 opis.


SD : me, my passion, my rindu and my love.

No comments: