Wednesday 19 December 2012

Why bother?

Mulakan dengan senyuman lebar hingga ke telinga yang dipinjam dari en.Joker. Nak komplen sikit, atau komen sikit, atau kepoh banyak sikit atau yang sewaktu dengannya-lah. Pening~~

Kali ni tak mahu cerita panjang. Ringkas sehabis-habis ringkas. Memang nak bagi terasa pun. Kalau nak membabikan aku, itu kau punya pasal. Tak bertukar jadi babi pon kalau disebut berjuta kali. 

SENTAP. Pernah rasa kan. Selalu rasa tak? Sedap? Macam sakit-sakit sedap rasanya. Ada rasa macam nak tumbuk muka orang tak? Best kan.

Sentap dengan statement. Bila satu tweet yang normal, dan tiba2 dapat dihidu ada unmensi yang berkaitan. Dalam nada yang agak kasar. Bukan kasar, menghina agaknya. Situasi macam orang kentut pelan-pelan dalam situasi diam dan senyap, tiada bunyi tapi baunya....nauzubillah. Cilake punya bau!

Dan nanti bermula-lah drama,

"Perasan. Bila masa aku tuit ke dia. Ingat kawan aku dia sorang jer ke?"
"Tetiba nak sentap. Gila betul. Takde keje aku nak tuit pasal ke dia."
"Aku tuit saje-saje jerk. Tak sangka pulak dia nak sentap."
"Sedihnya. Langsung tak berniat. Aku ni naif."

Dasar ayat kopipes. Muka tak payah nak innesen sangat. Fakyu.

SD : ada button MUTE dan UNFOLLOW. nak lagi bagus BLOCK. pilih jek yang mana. hidup bukan 'tuk puaskan hati semua orang.

No comments: