Thursday 18 October 2012

Spontaneously

"Ermmm.......aku nak peluk dia bila aku dapat jumpa dia."

Okeh, itu ayat spontan bila aku rindu sangat. But, seriously...aku rindu pada benda yang tak wujud. Its not about OZ, its about someone yang aku tak kenal sangat and dat someone jugak langsung tak kenal aku. Weird rite. Aku selalu macam ni. Omputih kate, secret admirer. [blushing...blushing...blushing] (^_^)*

Aku selalu tengok dia (dlm FB.....blushing lagi!). Aku stalker?? Manede, sape soh naek kat TL aku. Kan aku dah nampak...*melting*. Comel, funny, loyal, cute, ermmmmm...ape lagi erk. Biarlah aku tak tau semua benda pasal de, aku nak tau yg baik2 jerk. Dah kate secret admirer kannn.....Mestilah nampak yg indah2 jerk. 

Awak, saya suke tengok awak. Awak jangan sedih2 tau. Biarlah orang yg tak pandang awak tu. Saya hari2 pandang awak... >_<.. Dont worry, satu hari nanti, akan datang seorang insan yang baik akan hadir dalam hidup awak. Insan yg akan mhargai kesetiaan awak. On dat tyme, saya akan bhenti untuk stalk awak like dis.. Saya pomise!!

Owh, sangat bermimpi utk bselisih bahu dgn awak




SD : aku suke simpan secret admirer, tp tak suke bile benda dah tbongkar. my secret admirer xboleh return balik dis feeling coz aku akn pegi jauh once de dah tau. noted.

No comments: