Tuesday 16 October 2012

Say NO!!

Quite busy today. Padahal baru tengah bulan. Then terpandang tray 'IN'. Owh, banyak keje awal bulan yang aku dok pending rupenye. Tengok pulak tray 'FILING', hamboii aihhh...takde saper nk tolong kemaskan ke?? Panjang2kan leher, kiri kanan, toleh2 depan belakang.....semua tekun menaip..Chehhh, update status FB leteww. Tak pun, download games. Bukan leh pcaye semua tue. So semua keje niey, aku kene setel sendiri lerrrr..

perghhhh....mantap kalo pekena niey..tapi dis week motto katakan tidak pada rokok!!!
Sebab nak layan berasap pon tak boleh, aku nak tanya pendapat korang pada logo or banner or ntah ape ke namanye. Yang kementerian kesihatan dok sembang2 kan tue.

Hahh. benda nielah aku nak cakap...Ape kite pangil benda niey?? Gambarajah???? Sape yg jawab camtu??? Gi sekolah balik...
Kalau aku selalu ternampak sign2 macam niey, aku terus 100% secepat kilat akan cakap, "AKU TAKNAK!!". Yerklah, saper yang nak hisap rokok bengkok. Ade keje giler. Takdelah sampai tahap tdesak camtu sekali kowt. Kalau dah takde, dok diam2. Aku bukan kaki ngepow.
Ko agak2, betol ke tak betol kempen yang diorang buat niey? Ke ade benda yang nak kene adjust2 sikit....

SD : minggu sihat tanpa rokok, tapi aku lak mbunuh diri joging bagai org giler? which one better, mati dsebabkn rokok atau mati semput kat taman????

No comments: