Tuesday 30 October 2012

I WISH...I WISH....

Genie : Apa benda yang kau paling nak sekali dalam dunia?? 
Aku : Ermmm....kalau nak dikatakan memang tak terhitung.  
Genie : Benda yang paling kau nak lah stupid moron!!
Aku : (pergh, gune ayat kasar nmpknyer) Jap2, bagi aku pikir abes...
Genie : Kata banyak sangat. Cakap jerk lah salah satu..
Aku : Err...err..err.......... ape erk yang paling aku nak??
Genie : Terbukti bangang!

**Genie diterajang hebat oleh aku tanpa menunjukkan walau sedikit pun belas kesian. Sehingga kini Genie tidak lagi ditemui di planet Bumi.**

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pendusta lah aku kalau aku takde langsung wishlist dalam hidup aku. Giler kau kalau takde. Then kau hidup niey untuk ape? Saje2, dok seronok2 mak kau dok teran nak keluarkan kau tengok dunia. Saja kau nak menambahkan bilangan manusia kat dunia niey. Or kau seronok nak tambah bilangan ahli neraka nanti?? #sentap!!

Dari kecik banyak sangat wishlist aku. Banyak sangat sampai ada tue yang tak tercapai dek akal. Biasalah karutan imaginasi budak2 kita tak dapat nak sangkal. But tak semuanya pun dah tercapai. Ada banyak lagi yang dok pending. Next time aku shortlist kan semua wishlist aku dari kecik sampai lah ke umur hampir ke dekad yang ketiga dah niey... Now tak boleh. MD aku dari tadi dok berdehem2 kat belakang aku niey hahh.. Samada dia sakit tekak ataupun mata dia sakit asek tengok aku layan FB dari pagi tadi.

SD : wishlist terindah - Japan or Korea with my luvly sister.


No comments: